poniedziałek, 16 kwietnia 2012

PIĘĆ

Zaparkowałam samochodem pod blokiem Nicole czekając na dziewczynę. Trochę sobie poczekam, bo zanim ona się umaluje, ubierze, żeby wyglądać perfekcyjnie, aby zrobić wrażenie na chłopakach, a szczególnie na Zaynie. Pod głośniłam radio i wyglądałam przyjaciółki. W radiu leciała piosenka jakiegoś boysbandu One Direction, What makes you beautiful. Zaczęłam rytmicznie poruszać głową, stukając palcami o kierownice.
- Czeeeść ! - blondynka otworzyła drzwi i krzyknęła
- Boże nie strasz mnie ... - syknęłam
- Wyluzuj. - powiedziała pakując się do samochodu
- Jakoś nie mam nastroju .
- A ro dlaczego ?
Ruszyłam samochodem i zaczęłam opowiadać Niki o wypadzie do kina z jej bratem i o " kłótni " z ojcem.
- Jak chcesz to porozmawiam z Joe ? - zaproponowała
- Nie, nie ma takiej potrzeby. - wymusiłam uśmiech
- Jak chcesz - wzruszyła ramionami.
Po 15 minutach byłyśmy w cichej i spokojnej okolicy. Zaparkowałam pod sporym domem, z niewielkim ogródkiem i tarasem. Wysiadłyśmy z auta i powędrowałyśmy w strone drzwi.
- Czyj to dom ? - spytała Nicole
- Chyba Niall'a .
- To nasz dom ! - usłyszałyśmy męski głos za nami
- Jak " nasz " ? - spytałam odwracając się - A tak w ogóle. To cześć Liam. - wyszczerzyłyśmy się w strone chłopaka
- Mieszkamy tu w piątkę . - powiedział i otwarł drzwi i po chwili byłyśmy już w środku.
- Oo witajcie w naszych skromnych progach. - wykrzyknął Malik i po chwili przyszedł Niall i Louis machając nam
- Emm.. Gdzie macie toaletę ? - spytałam Liama
- Prosto i drugie drzwi po lewej. - wskazał mi drogę, na co ja się uśmiechnęłam i poszłam tam gdzie chłopak wskazał. Położyłam rękę na klamce, gdy drzwi się same otwarły, a z łazienki wyszedł Harry.. NAGI HARRY !
- Ooo Emily ! - wyszczerzył się i wyciągnął ręce aby mnie przytulić i powoli się do mnie zbliżał
- O nie .. - wyciągnęłam rękę przed siebie, a drugą zakryłam oczy - Ubierz się najpierw.
- Najpierw cię przytulę. - protestował
- Bo będę krzyczeć !
- Ale ..
- Harry, chłopcze. - powiedział dochodząc Lou - Ubierz sie bo Emy straszysz . - klepnął go po pośladku
- No dobra. - lokers spuścił głowe i powędrował na górę
- Rozrywki na codzień wam nie brak. - uśmiechnęłam się do Tomlinsona i weszłam do toalety
Po chwili dołączyłam do reszty w salonie i usiadłam pomiędzy Liamem , a Niki na sofie, a po schodach zbiegł Harold. UBRANY HAROLD ! :D
- Teraz mogę cię przytulić ? - spytał
- Przemyślę ...
- No to co oglądamy ? - zapytał Louis grzebiąc w płytach
- Zależy co macie. - westchnęła Niki
- Romansidła, o kotach, romansidła. - powiedzieli chórkiem i spojrzeli na Hazze
- No to może o kotach ? - wyszczerzył się lokowaty
- No to już wolę romansidła. - zaśmiałam się
- No to .. Titanic ? - zaproponował Niall, na co wszyscy przytaknęli
Włożyli płytę i zaczęliśmy oglądać
- Stop ! - powiedział Horan i zastopował
- Zaczyna się. - reszta chłopaków przewróciła oczami
- Idę po popcorn.
- Pójdę z tobą. - powiedziałam i poszłam za blondynem

Niall

- Gdzie jest ten popcorn ? - szukałem paczki w szafce
- Niall ? - zająkała Emy
- No nie wiem gdzie. - westchnąłem nerwowo poszukując jej w szafce
- Za tobą !
- Co za mną ?
- Leży popcorn. - uśmiechnęła się czarująco
Odwróciłem się i spojrzałem na stół, na którym faktycznie leżała paczka popcornu. Emy wybuchła śmiechem, a ja się trochę zawstydziłem. Wzięliśmy popcorn i wróciliśmy z powrotem  do salonu. Po 3 godzinach oglądania Titanica film się skończył.  Przeleciałem wzrokiem wszystkich :
Harry - płakał, Louis, Zayn , Niki i Liam też. Spojrzałem na brunetkę .. płakała .
- Ładna pogoda jest, moze przeniesiemy sie do ogródka ? - zaproponował Daddy
Wzięliśmy jedzenie i wyszliśmy do ogródka siadając przy stole. Włączyłem radio i usłyszałem dźwięk mojego telefonu .

Emily

- Co chcieli ? - spytał Lou Nialla gdy skończył rozmawiać
- Wywiad. - westchnął
- Jaki wywiad ? - spytała Nicole
- No normalny, chcieli z nami przeprowdzić z nami wywiad. - usmiechnął się mulat
- Bo wy gwiazdy, żeby z wami wywiady przeprowadzać, tak ? - skrzywiłam się
- No raczej. - wyszczerzył się lokers, na co ja i Nicole wybuchłyśmy śmiechem
- One nie widzą ? - spytał Liam reszty chłopaków
- O czym mamy wiedzieć ? - skrzywiłyśmy się
- Posłuchajcie tego. - powiedział Zayn i włożył czerwony krążek do radia i zaczął coś pstrykać
Liam stanął przed nami i zaczął śpiewać to samo co leciało w radiu. Następnie Harry i Zayn.. To było coś podobnego to tej piosenki którą słyszałam w aucie jak jechałam po Niki. Kiedy skończyli umilkli i czekali jak ja i Nicole coś powiemy .
- No... - zaczęłam - Śpiewacie.. podobnie do tych z płyty..
- Iii   ?
- Ładnie. - uśmiechnęłam się
- My jesteśmy One Direction ! - wykrzyknęli
- Skoro wy jesteście te One Direction to ja jestem Harry Potter - zaśmiałam się
- Nie wierzycie nam ? - spytał Harry
- A powinnyśmy ?
- Popatrz na okładkę płyty. - powiedział blondyn i podsunął mi opakowanie pod nos
Spojrzałyśmy na okładke, potem na chłopaków i znowu na okładkę .
- Emy, to serio są oni. - wyszczerzyła się Nicole
- Wooww ..
- Na serio nas nie znacie ? - spytał Niall
- Jako zespół, pierwszy raz słyszę coś takiego jak One Direction. - wzruszyłam ramionami
- Czyli się na nas nie rzucisz i nie zaczniesz nas całować, przytiać itd ? - spuścił głowę Styles
- No raczej, nie. - zaśmiałam się - Mogę zapalić ?
- Jasne. - powiedział Zayn również zapalając papierosa
Wyjęłam paczkę i zapaliłam jednego.

Harry

- Możemy pogadać ? - spytał mnie Horan
- Jasne, wal.
- Nie tu.. Chodź do środka. - powiedział i weszliśmy do domu, w którym nikogo nie było . Usiedliśmy na kanapie i spojrzałem na chłopaka
- Harry.. Mam jedno pytanie.
- Słucham cię . - powiedziałem biorąc łyk piwa
- Łączy cię coś z Emily ?
- Skąd taki pomysł ? - uniosłem brew
- Odpowiedz ..
- Emily to fajna dziewczyna, miła, urocza.. Ale nic mnie z nią nie łączy, a czemu pytasz ?
- Tak tylko ...
- Ktoś tu się zakochał

____________________________________________________________
No to mamy i piąty. Wiem, że przynudzam, ale proszę o komentarze, bo bardzo mi na nich zależy. No to tyle. ;)) Do nn. xx

4 komentarze:

  1. hahahh. :D świetny , zajebisty noo ! < 3 dajesz, dajesz z nn. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha nagi Harry rozwala system i to nieźle! ;D Aaaaa! Czyli Nialler zakochał się w Emily??? ;D PARTY HARD :D
    czekam na kolejny ;D

    [heart-beats-harder.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool story :D Super piszesz ;) Podoba mi się tak bardzo, że nawet nie zwracam uwagi na przekleństwa, a na ogół ich nie lubię ;p Kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń